Skip to content
Baby Blue boeken
Baby Blue boeken

Baby Blue

Tijdsduur optreden: 2 x 60 minuten

Prijs optreden: op aanvraag

Baby Blue boeken? Hieronder hebben wij alle informatie over Baby Blue al voor je verzameld. Dus kijk lekker even rond en bepaal of Baby Blue goed bij jouw feest past. Liever ons advies? Onze feestexperts zitten iedere werkdag tussen 9:00 & 21:00 uur voor je klaar. Bel ons direct op 085 060 4995. Naast Baby Blue denken wij ook graag mee over de verdere invulling van je programma en wij garanderen altijd de laagste prijs.

 

BIOGRAFIE BABY BLUE

Baby Blue heeft in een razend tempo het live-circuit veroverd; van grote feesttenten tot vele festivals zoals Zwarte Cross (Megatent), Paaspop (Mainstage), FestyLand (Mainstage), 7th Sunday en Vierdaagsefeesten Nijmegen! De verfrissende show van de band werkt overal aanstekelijk; de brede en het zeer toegankelijke repertoire vliegt je in een hoog tempo om de oren. Pop, Rock ’n Roll, Nederlandstalig en zelfs die ene foute zomerhit! Een optreden van Baby Blue is “Hip & Happening”!

BABY BLUE BOEKEN PRIJS

Benieuwd naar de prijs van BABY BLUE? Klik dan op de button “artiest aanvragen” hierboven of bel ons op 085 060 4995. Je ontvangt vervolgens van ons gegarandeerd de laagste prijs voor een optreden van deze artiest.

BABY BLUE BOEKEN BIJ 995 ENTERTAINMENT

Boek BABY BLUE bij 995 entertainment en je weet een aantal dingen zeker. Je betaalt voor BABY BLUE nooit te veel want wij garanderen de laagste prijs. Daarnaast hebben we de ruimste openingstijden van alle boekingskantoren in Nederland en België, en zijn dus ook in de avond bereikbaar wanneer jij zit te vergaderen. Naast de ruimste openingstijden, hebben we ook een ontzettend ruim aanbod. Met bijna 600 artiesten en concepten, voor ieder budget, zijn wij één van de grootste van Nederland en België.

EXTRA SERVICES VAN 995 ENTERTAINMENT

Naast het managen en boeken van vele artiesten, kun je voor meer bij ons terecht. Zo hebben wij ook een Silent Disco verhuur, fotostudio en kunnen we je ondersteunen met de marketing van je evenement. En dit kan allemaal geregeld worden door één contactpersoon, dat is wel zo overzichtelijk.

Ook leuk om te boeken