995 Entertainment is in 2015 opgericht door evenementenorganisatoren. Zij organiseerden op dat moment ruim zestig evenementen per jaar en werkten om die reden veel samen met verschillende artiestenbureaus. Echter, men vond dat het anders kon. Nee… Anders moest!
Want, waarom was er alleen maar oog voor de grote (bekende) artiesten en ontbrak vaak opkomend talent in het aanbod?
Een randprogrammering, en dus de opbouw naar de hoofdartiest toe, zijn zeker zo belangrijk voor een succesvol evenement.
Waarom sloten alle artiestenbureaus om 17:00 uur haar deuren, terwijl evenementenorganisaties vaak ook in de avonden vergaderden?
Als evenementenorganisator ben je druk en maak je lange dagen. Je wilt dus doorpakken. Dan is het toch wel lekker dat je in de avond nog naar iemand kan bellen.
Is er nu geen enkel artiestenbureau met origineel advies?
Of je nu bij bureau A of B aanklopt, vaak komen ze met hetzelfde lijstje artiesten en ze hebben verder niet heel veel inbreng. Tijd voor een frisse blik op feest en aanvullende dienstverlening!
Waarom moet een boekingsovereenkomst uit 10 tot 20 pagina’s bestaan?
Als je normaal gesproken een line-up boekt met daarop 10 artiesten, heb je zo’n 150 pagina’s aan papierwerk. Daar ben je dagen mee kwijt. Dat moet makkelijker kunnen.
995 entertainment heeft dus wel oog voor opkomend talent
en biedt daarnaast ook alle bekende artiesten aan. Met bijna 600 verschillende artiesten behoren wij tot een van de boekingsbureaus met het grootste aanbod. Daarnaast hebben wij ook de ruimste openingstijden en kun je ons in de avond tot 21:00 uur bereiken (en via WhatsApp zelfs nog langer). Wanneer je behoefte hebt aan echt goed advies, dan zitten hier feestexperts, met een “Frisse blik op Feest”, en kunnen we je ook ontzorgen op vele andere gebieden, zoals de marketing van je evenement. En wanneer we dan uiteindelijk tot een boeking zijn gekomen, ontvang je van ons een contract van maar 1 A4’tje + de Rider. Dat is wel zo overzichtelijk.